Grå onsdag

Vädret har varit lika grått idag som de senaste två och en halv månaderna. Regn & gegga är en bra beskrivning. Inte kul alls. Stackars hästarna har det inte så roligt ute på dagarna. Ändå har ju våra det bra som får gå in vid 14.30 senast & tidigare om det har regnat hela dagen. 
Jag longerade Sigge idag med. Han var mycket piggare idag. Busig var han också. Imorgon ska jag rida igen. 
När jag var klar i stallet åkte vi till A6. Vi köpte en present till Lisa som har gjort klar sin vidareutbildning. 
Sen åt vi lunch på Ikea. Fish & chips blev det idag. Riktigt gott faktiskt som omväxling.  
Jag tog in hästarna och dammsög när vi kom hem. 
När S kom från jobbet följde jag med henne till ridhuset med Rosa. Hon travade bommar och hoppade lite låga studshinder. 
(null)
Det märks att hon inte är nån hopphäst men hon försöker i alla fall och är väldigt snäll. 
Jag åt bara lite kvarg på kvällen. 
Good Night 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0