Nytt År

Första dagen på 2020 är avklarad. 
Anette var snäll (hon ville) & morgonfodrade hästarna & släppte ut dom. Så jag låg kvar i sängen till 10, det var längesen det hände senast! 
Jag var i och för sig uppe 07 & släppte ut katten & kl 8 ville han komma in igen. 
Jag mockade & gjorde höpåsarna plus dammsög efter frukosten. 
S red båda hästarna. Det blev jättekallt att gå i ridhuset så jag var riktigt frusen när jag kom in. 
Vilken tur att jag fick en elektrisk värmefilt av S i julklapp. Den var jätteskön att krypa under när jag kom in. 
Vi åt spagetti med köttfärssås till middag. 
(null)
Vi fick en fin nyårsbukett av Daniel igår. Ag gjorde en stor skål med sallad igår till maten. Men glömde att ta fram den! Så den fick bli dagens kvällsmat.

Gott!
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0