Ostron

Sigge och jag tränade på delar av LA:1 programmet idag. Vi var inte helt överens om hastigheten tyvärr. Jag tog halvhalter som Sigge inte låtsades om... Men det blev hyfsat till slut. 
Till kaffet åt jag ostron. Eller rättare sagt ostrån med vindruvor. 
(null)
Jättegott! 
Bosse gjorde biff med potatis till middag. 
När hästarna hade fått sin mat inne, städade jag lite i Sigges hage. Han är så slarvig med höt, spiller och trampar ner i leran. Fy fasen vad tungt det var att kratta och lyfta iväg det. 
Jag körde in lite ensilage från carporten oxå. 
Inne dammsög jag och "städade" lite i handduksskåpet under handfatet där nere. Bosse hade rensat avloppet där medan jag var ute! 🙏🏻
Jag hatar att rensa avlopp eller ens vara i närheten. Blää
Kvällen har varit lugn framför tv:n. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0