Pussmular

Dagen har varit ungefär som vanligt. 
Stallet på morgonen, frukost & sen en tur till macken för att lämna in paket åt Bosse. Jag passade på att åka till apoteket samtidigt för vi saknade diverse saker därifrån. Bland annat avmaskning till Siggekatt. Han spydde i morse & då brukar det vara dags för avmaskning. 
Jag tog med Siggehäst till ridhuset sen för att longera lite idag med. Men idag var han inte så pigg på det. Han travade segt & saktade av om jag inte smackade. Antingen mår han fortfarande inte riktigt bra eller så tycker han bara att det är tråkigt. Vi promenerade istället. 
Idag åt vi falukorv i ugn med potatis. 
Jag sprang en runda sen oxå. Samma som i lördags - runt Labbarp. Med den sega långa uppförsbacken. Det gick rätt bra idag med. 
På kvällen gjorde jag en god sallad. 
(null)

Jag hade lite myskväll med hästarna. 
Coppen var jätte-pussig, så sööt! 
(null)

(null)

(null)

Sigge gjorde mer grimaser, Haha. Men han var gosig han med. 
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0