Besök

Har påbörjat det här blogginlägget flera gånger och suddat lika många gånger. 
Det får bli ett ganska kort inlägg istället för att jag krånglar till det. 
Stephie red Tosse i ridhuset först och sen fick Sigge gå upp till galoppbanan & jag gick med. Han fick galoppera flera varv och skötte sig utmärkt (kors i taket!) Duktig häst!! (..& ryttare!!)
(null)

(null)

När vi kom hem fick S ta hand om stallet och jag gick in och hjälpte Bosse att förbereda maten. 
Peter, Lisa och barnen kom vid två. 
Vi grillade fläskytterfilé och åt ugnsrostad färskpotatis & vitlöksbröd till. Det var gott. Till efterrätt åt vi jordgubbar och glass. 
(null)

Solen har varit framme idag men vindarna har inte varit varma. 
Pojkarna ville ändå bada så det fick bli med taket på. 
(null)

När dom hade åkt hem behövde jag ta en promenad. Jag gick upp till Målskog där Stephie hade träningar. Hon var precis klar när jag kom upp så jag åkte med henne hem. 
B & jag tog ett glas vin och åt lite kex och ost på kvällen. 
Dags att lägga denna dan till handlingarna. Jag har varit på lite dåligt humör så jag hoppas vakna lite mindre sur imorgon. 
Kram & sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0