Blåbär och bus

Estrellita och jag tog på oss regnkläderna och åkte ut i blåbärsskogen i morse. 
(null)
Det kom en hel del regn men vi hade jättemysigt ändå. Det finns hur mycket blåbär som helst i år. Vi fick ihop några liter var. Ester hade packat ner fika oxå som vi njöt av medan regnet strilade ner. 
Bosse och Wilda låg på soffan och vilade när jag kom hem. 
(null)

(null)
Knaskatten sover "uppochner "
(null)
Hon är så söt när hon sover och så busig när hon är vaken. Hennes special just nu är att klättra upp för våra ben och vidare upp på våra axlar eller nån bänk som hon vill utforska. 
Vi försöker också lära henne att hon inte får vara på bordet, det är främst soffbordet hon envisas med att hoppa upp på. 
Stephie var hos Mickan och red idag, våra hästar hade vilodag. 
När hon kom hem körde hon lite med Trigger Gun Massagern. Wilda var väldigt nyfiken. 
(null)
Sen sov hon lite hos lillmatte med. 
(null)
Hon klättrade uppför mig igårkväll när jag skulle borsta tänderna och klev av vid handfatet och spanade in vattnet. 
(null)
Vädret blev bättre på eftermiddagen, men vilken skitsommar det är. 
Vi spelade en Canasta på kvällskvisten med S&D. Vi vann....igen... snart vill nog inte Stephie spela mer....
Annars har det mest varit bus med katten idag. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0