Blåbärspaj och skogspromenad

Anette släppte ut hästarna i morse så jag låg kvar i sängen till åtta. 
Jag pysslade lite inne först. 
Medan blåbärspajen stod i ugnen sprang jag runt Labbarp igen. 
(null)
Efter fikat tog S och jag med Sigge på en skogspromenad. Vi gick båda två idag. 
(null)

(null)

(null)
Vädret har varit växlande. Det har kommit regnskurar med jämna mellanrum hela dagen. 
Bosse hade börjat laga mat när vi kom in. Det blev spagetti med köttfärssås idag. 
B och jag åkte till Ica och handlade inför helgen, femtonhundra kronor blev det. Jag minns när man tyckte att det var dyrt när det kostade trehundra spänn i mataffären. 
Nu var det lite extra för vi får hem folk både på lördag och söndag.
Det har inte hänt så mycket idag, en hel del bus med Wilda och flera mysstunder också. 
Nu ska hästarna få sitt. 
Puss och kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0