Blandat

Vår revisor mailade efter frukosten. Hon efterlyste en del dokument som behövs för att avsluta ett av våra bolag.  Jag tog tag i det direkt. 
Anette hade släppt ut hästarna så jag behövde inte gå ut i stallet förrän jag var klar här inne. 
Efter mockningen målade jag vitt på framsidan av stallet igen. 
När Stephie kom åkte vi in till Jönköping. S skulle in på sitt jobb med några pärmar och handla lite på Kicks. 
Jag lyckades hitta ett par skor som jag gillade. Dom fick följa med hem. 
(null)

Jag behöver skor att ha till klänning och jumpsuits. 
Vi åkte vidare och köpte 10 liter gul färg till. Det går åt hur mycket som helst här, vi målar ju hela dagarna...
På Hööks köpte jag en ny mjuk grimma till Sigge. Dom får lite skav nu på sommaren av dom vanliga. 
Vårt sista stopp blev City Gross. Där köpte vi bland annat dagens middag som blev lasagnette med kyckling. 
Maten var inte klar förrän 16.30 & då var vi jättehungriga. Vi åt och satte oss i soffan en stund & där somnade jag stenhårt. 
När Stephie lyckades få liv i mig gick vi ut i stallet. 
Vi tog med båda hästarna till ridhuset. 
Jag red Sigge och tränade för Stephie. Hon får oss att göra vårt bästa, så jag var väldigt nöjd till slut. Tack S!
(null)

Sigge intog någon balett pose på gången sen. Haha 
(null)

(null)
Snyggt! 
Manligt! 
Eller är han kissnödig?!?!
När hästarna var klara var det dags att byta om till målarkläderna igen. 
Jag hade lite vitt kvar att måla och det kommer troligen regna några dagar framöver så det var skönt att få det gjort. 
(null)

Klockan var 21 när jag gick in i duschen. Det har varit full fart hela dagen (förutom min tupplur då) så nu är jag trött. 
Gäsp. 
Nattinatti. 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0