Fikabesök

Jag vaknade halv sju i morse. 
Gick upp & gjorde det vanliga med hästar, stallet, frukost osv innan jag gick ut och målade. 
Jag hann precis måla klart andra strykningen av det gula på stallet.   Sen kom Anette för att fika. Vi satt och pratade drygt en timme innan hon skulle vidare och passa barnbarn. 
Jag bytte pensel och färgburk och målade vitt istället. Runt fönster, stalldörren plus uppe vid taket. Jag är inte helt klar med det trots att jag gick ut igen på kvällen & målade en stund till. 
Stephie red Sigge i skogen och jag gick med. Det var riktigt blåsigt idag och inte speciellt varmt. +17 som mest. 
(null)
Bosse har jobbat vidare med klätterställningen. Jag får ju också uppgifter av honom till det... 
(null)
Vad ska detta bli, tror ni? Det ena är konstigare än det andra! Men jag hade ett passande katt tyg hemma i alla fall. 
(null)
Det ska bli en "hängmatta" gjort i en grenklyka. Vi får se, jag är inte klar, behöver tänka lite på konstruktionen känner jag. 
På kvällen grillade vi korv tillsammans med Tim. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0