Genrep och koppelträning

Det här blir andra gången jag skriver det här inlägget. Jag blir så arg när texten plötsligt bara försvinner. 
Bosse gjorde lite ärenden på förmiddagen. 
Sen tog S och jag hästarna. 
S har skickat efter en ny pad och nytt bett från Vinderen. Grejerna kom idag så det var dags att prova. 
Vi gick till ridhuset med Sigge först. Det är tävling imorgon så Stephie red lite programlinjer, det är samma program som hon tävlade i torsdags. 
Det såg ut som om Sigge trivdes med bettet och paden är säkert skön för honom. 
(null)

(null)

(null)

(null)
Puss på dig 😘❤️
Efter lite mat (rester från igår) gick Bosse ut och mekade med en bil som är inlämnad här. 
Jag försökte koppelträna Wilda lite. Det gick hyfsat faktiskt. 
(null)

(null)

På kvällen fixade S och jag en del i stallet. Krattade och bytte vatten i hagarna, tvättade Sigge lite plus körde fram transporten så den är redo för imorgon. 
Det har varit riktigt blåsigt idag. Höstkänsla tyvärr...
På baksidan har en duva mist livet i natt. Bara massor av fjädrar finns kvar och när Bosse och jag stod och tittut på resterna såg vi den här pippin. 
(null)

(null)

Någon rovfågel, vet inte vilken sort, får kolla det nån dag. 
Nu måste jag sätta fart med kvällsfodringen och duscha och försöka komma isäng tidigt för klockan ringer 06 imorrn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0