Kattkuddar

Idag var det målning på schemat igen. 
Jag målade resten på framsidan av stallet. En liten stund efter att jag var klar började det regna. Men det gick bra, färgen torkar så snabbt så inget regnade bort som tur var. 
Vi åkte till Ica sen och handlade innan jag satte mig vid symaskinen. 
Bosse bygger ju en klättervägg till katten och där finns små "sittplatser" som det ska ligga kuddar på. 
Så nu har jag sytt två stycken. 
(null)

Båda hästarna fick gå till ridhuset idag med. Stephie red Sigge först & sen Tosse. Båda var snälla & skötte sig bra. 
Sigge vill alltid ha en sockerbit efter, då blir han nöjd. Tosse gillar inte socker utan han vill bli kliad! 
(null)

(null)

(null)
Nu är det dags att duscha & sova. 
God Natt & Sov gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0