Morgonritt, Målning, Motion och MC

Idag vaknade jag vid sex. Jag tog en torr knäckebrödsskiva & en klunk vatten innan jag gick ut i stallet och morgonfodrade.
(null)
"Lille" Tosse låg och snarkade och sov så gott när jag kom ut. Det tog en stund innan han vaknade, plutten. Han är nog inne i en växtperiod tror jag för han ligger/sover mer än vanligt. 
 Jag borstade Sigge medan han åt och sadlade och gick till ridhuset. Underlaget är tyvärr under all kritik där nu så det gick sådär. 
Som vanligt tog vi på målarkläderna och hämtade penslar och färg efter frukosten. 
(null)
Baksidan av stallet är nu målat en gång, det gula i alla fall. 
B åkte ett ärende efter kaffet och jag sprang en sväng. Fem kilometer blev det idag. 
(null)

Vi åt rester från igår, det blev en del över efter grillmiddagen. 
Vid halv fem träffade vi Ester och Magnus och åkte tillsammans iväg på motorcyklarna. Café Turbinen i Tidaholm var målet den här gången. 
Det var mysigt och vi fikade med god glass. 
(null)

(null)
Mumsigt! 

(null)

(null)

(null)

Dags att sova igen, dagarna går så fort. Idag har vi sluppit regn men det har inte varit speciellt varmt tyvärr. 
Ny dag imorgon. Troligen med regn och förhoppningsvis lite blåbärsplockning. 
Sleep tight. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0