Regnig innedag

Bosse vaknade 05.30 i morse och frågade mig om jag visste var Wilda var. 
Det visste jag inte, eftersom jag sov... Han gick upp och letade och hittade henne uppe under soffan. 
Då ville hon busa så B blev kvar uppe och sen somnade dom båda två på soffan. Jag gick upp 7.30 & gick ut i stallet och släppte ut hästarna i regnet. När jag kom in vid 8.30 sov dom gott båda två. Men Wilda tittade upp när hon hörde mig i trappan. 
(null)
Stephie och jag gick ut i stallet efter frukosten. Det var dags att skura Tosses box för att kunna måla den också. 
(null)

Wilda kör verkligen fullt ös - medvetslös! Jättebusig och sen somnar hon, gärna i någons knä. 
(null)

(null)

(null)

Jag hämtade Amanda på stationen på eftermiddagen. Hon kom med bussen från Göteborg och skulle hit och hämta bilen för att köra till sina föräldrar i Nässjö. 
Tim är i Hjo med kompisar denna helgen. 
S målade Tosses box medan jag var iväg. 
(null)

(null)

(null)
Det blir många bilder på vår lilla tiger! 
Stephie red Tosse på kvällen. Han var ganska pigg idag, lite mer än vanligt. 
Sigge fick vila. 
Nu på kvällen skiner solen lite grann annars har det regnat hela dan idag. 
(null)
Wilda i sin filt som hon fick med sig "hemifrån". 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0