Staket, ridning och promenad

Efter frukost och morgonfix gick jag ut och gjorde iordning staketen i "Sams hagar". Hästarna tittade nyfiket, jag tror att dom är sugna på att byta hagar nu. Imorgon ska dom få gå där. 
(null)

(null)

Vädret har växlat hela dagen, lite sol, regn och blåst. 
Stephie kom vid lunchtid & vi tog in pållarna. Det fick bli ridhus idag med för regnet vräkte ner vid den tiden. 
Jag red Sigge... med Stephies hjälp går det ganska bra men han är inte lättriden minsann. 
S longerade Tosse och red sen en stund. Han var jättesnäll "lille plutten" 
Vi hade rester kvar så vi slapp laga mat idag. 
På kvällen tog vi en PW, jag, S och Amanda. Det blev nog sex-sju kilometer i både ösregn och sol. 
(null)

(null)
Det regnade första halvan av promenaden sen sken solen så vi var torra när vi kom hem i alla fall. 
Nu ska jag fläta ihop mitt nytvättade hår och gå ut & natta hästarna. 
Sov gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0