Stephie och Sigge är bäst 🌟❤️

Det är Jönköping Summer Dressage denna helgen på Jönköpings fältrittklubb. 
Stephie och Sigge startade LA:3 
Det gick jättebra! (Som vanligt löser Stephie det på bästa sätt) Hon är bäst!! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Vilka siffror!!     77,7%  
(null)

En av Stephies elever kom fyra i samma klass. 
Jag körde hem själv med Sigge. Stephie stannade kvar för att hjälpa Alice som kommit från Växjö för att tävla. Det gick bra för henne med, hon kom tvåa i en MSV C:2! Roligt! 
Sigge var mer än nöjd att få komma hem & gå ut i hagen. 
(null)

På eftermiddagen dammsög vi poolen och jag hoppade i och skurade bort lite "för hand". Sånt som satt fast och inte gick att få bort med dammsugaren. 
Det var +29 i poolen men jag frös ganska snabbt ändå....

Vi tvättade Sigge när han kom in från hagen så nu är han redo för tävling imorgon igen. 
Stephie, Alice och Carro badade sen medan Bosse och jag åkte till Tabergstoppen och åt en räkmacka. 
Det var äntligen en varm och skön sommarkväll. Vi har inte haft så många denna sommaren. 
(null)

(null)
Utsikten är magnifik från toppen. 
Alice häst bor hos oss i helgen. 
Våra hästar såg plötsligt små ut när vår tillfälliga hyresgäst klev in. 
Don Rosso är 176 cm och ganska maffig! 
(null)

(null)

Så jag ska inte klaga på Sigges 170 cm mer. Haha. 
Det blir tidigt i säng ikväll för klockan ringer 06 imorgon också. Stephie startar 10.27 så vi lastar 9.00 precis som idag. 
Vi hoppas på en skön sommardag till. Det vore ju inte för mycket begärt. 
Nattinatti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0