Träning på staket



Idag hade vi bokat tid att rida på dressyrstaketet uppe på Målskog. 
Vi lastade Sigge vid halv tio och körde upp. Det var min tur att rida idag. 
Banan var riktigt slirig efter allt regn igår tyvärr så vi gick in i ridhuset först. 
Jag red igenom programmet där med, det kändes sådär...
Sen gick vi upp för att rida programmet en gång "på" staketet också. Det kändes inte bra men okej ändå. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Vädret var hyfsat idag, fast ingen riktigt varm sommardag tyvärr. 
Vi fikade efter ridningen och sen var det Bosses tur att gå ut en stund. Wilda vill ju absolut inte vara själv än så vi turas om att vara kattvakt inne...
B satte på henne kopplet idag. Men det skulle han inte ha gjort! Hon blev helt tokig! Vi fick skynda oss att ta av det för det var det värsta hon varit med om! 
Hon kanske vill vara innekatt?!?
Vi får se hur vi löser det. Vi vågar inte släppa henne lös ute nu i början. 
Vi grillade idag och gjorde en potatisgratäng till, det blev gott och mättande! 
Bosse och Wilda sov medan S och jag lagade maten. 
(null)

Jag var tvungen att sitta i soffan en stund innan S & jag gick till stallet igen för att motionera Tosse. 
Han var snäll men lite tröttare idag än igår. 
Dags att sova tidigt ikväll. 
Good Night to You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0