Ulrika

Idag den fjärde Juli har vi namnsdag, både Stephie & jag. 
Jag kände mig lite sliten när jag vaknade. Känner av all fasadskurning, målning och springande upp och ner för stegar. 
Det väntades regn hela dagen så jag funderade på om jag skulle sitta kvar i soffan. 
Men så blev det inte. 
Varken regn hela dagen eller soffsittande. 
Jag handlade efter mockningen. 
När S kom red vi ut i skogen. Eller jag red och Stephie gick. 
(null)

(null)
Full fart
(null)

(null)
Bilderna blev sådär idag, haha. 
Trots att det inte var så varmt och ganska blåsigt så var det massor med flugor och en och annan broms som störde Sigge en del. Han stannar ibland och "ber om hjälp" att ta bort dom. 
Efter maten började vi rensa i "Sams hagar" 
Vi får ju ha hästarna där,  men förra året använde vi bara halva hagen på grund av att han fällde två träd & lät grenarna ligga kvar. 
Nu erbjöd jag att vi kunde rensa bort alla grenarna och köra iväg dom till sortergården. 
(null)

(null)
Vilket hästjobb det var... Danne var snäll och hjälpte till igen. 
Kärran står fullastad och det blir minst ett lass till att köra iväg imorgon. 
Efter det fyspasset gick vi in och fixade lite namnsdagafika. 
Jordgubbar och glass, mums. 
(null)
Sen spelade vi Canasta. 
B & jag vann ikväll. 
Sleeping time. 
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0