Välkommen Wilda

A släppte ut hästarna imorse så jag gjorde mig iordning och åt frukost innan jag gick ut. 
Jag stekte tre fläskkotletter också som fick puttra på spisen för att bli riktigt möra. 
Sen lastade vi Sigge och körde upp till Målskog. S red "på staketet" & tränade på lite programlinjer iför tävlingen imorgon. 
Vi åt fläskkotletterna med färskpotatis vid ett och åkte till Vrigstad klockan två. 
Idag var det dags för vår lilla Bengalkatt Wilda att följa med oss hem. 
Hon är så liten, söt, mjuk och go! 
Hon leker för fullt en stund sen somnar hon, sen jamar hon lite & saknar nog mamma Gissa och syskonen. Men hon finner sig bra tillrätta och gillar sitt katträd som står i vardagsrummet. 
(null)
Alla kattungarna låg och sov när vi kom. Wilda ligger längst till vänster. 
(null)
Här ligger Wilda i mitten. 
(null)
Vilken stil hon har! 
(null)

(null)

(null)

(null)
Visst har hon fin teckning! 
Nu hoppas vi att hon sover gott inatt och inte blir för busig eller får hemlängtan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0