56

Den tolfte Juni är min födelsedag. 
Jag har alltid tyckt att det är en bra dag att fylla år på, precis i början av sommaren. 
Om jag hade blivit en pojke skulle jag ha hetat Johan. Men mamma och pappa fick tre flickor tillsammans, ingen Johan. 
Jag hade en tid hos tandläkaren för att få min bettskena 12.30 idag. Usch och fy, den blir inte rolig att sova med. Jag fick huvudvärk bara av att ha den på i tio minuter hos tandläkaren...
Men jag ska försöka så att jag inte gnisslar sönder fler tänder. 
Men... jag tänkte att eftersom det är min födelsedag idag så slipper jag inatt! 
När vi kom hem höll Stephie och Tim på att laga mat. 
Dom fixade jättegott med potatisklyftor och grönsaker i ugnen och grillspett med kyckling, paprika, champinjoner och lök. Till det mumsigt vitlöksbröd och bea. 
(null)

(null)

(null)

Vädret var kanon också så det var varmt och skönt på uteplatsen. 
Stephie hade gjort en jättefin och god tårta också. 
(null)
Mumsigt. 
Presenter hade dom köpt med.
Tusen Tack för allt idag min fina familj! 
Älskar er! 
Tim åkte vidare på kvällen för att fira sin och två andra kompisars examen. 
Amanda skulle träffa kompisar och spela paddel. 
Vi fyra som var kvar satt kvar ute och spelade canasta. Ikväll vann B & jag, men det var väldigt jämt. 
Tack för idag & sov gott. 
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0