MC

Jag tog sovmorgon i morse. Anette tog hästarna så jag kunde somna om. 
Skönt. 
Stephie kom strax efter nio och satte fart i stallet. Vi röjde ur dom gamla garderoberna och lyfte upp dom på loftet. 
(null)
Danne var som vanligt snäll och hjälpte oss. 
Han åkte sen vidare till golfbanan och vi körde till sortergården med en massa skräp. 
Efter det var det äntligen dags att lägga sig i solen vid poolen. 
Det var riktigt varmt och skönt och +31 i poolen så vi badade flera gånger. 
Vi åt torskrygg till lunch. 
Tim och Amanda kom från Borås för Tim hade en visning inbokad. 
Trots värmen stod vi fullt påklädda vid fyra för att åka på en MC-tur med Ester och Magnus. Det var svettigt innan vi kom iväg, när man åker fläktar det ju lite. 
Sverige är vackerts här års! 
(null)

(null)
Bosse kan dom flesta små fina vägarna runt omkring. Det är avkopplande att bara åka med och titta på naturen och känna alls lukter. 
Vi åkte till Basta café i Blidsberg. 
Ett jättemysigt ställe med supergott fika. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Bosse och jag åt en stor räkmacka var. 
(null)

(null)

Det är ett väldigt populärt fil bland mc-folk. Hela parkeringen var full med motorcyklar. 
Vi åkte 12 mil totalt och det var fortfarande +23 grader ute när vi kom hem vid 19.30. 
Så skönt. 
Dags att sova igen. Ska göra ett nytt försök med bettskenan. Hoppas att jag kan sova någon stund i alla fall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0