Midsommar

Vi har fått uppleva den varmaste midsommaraftonen på femtio år! 
Jag förberedde lite av maten på förmiddagen. Skrapade potatis och gjorde pajdeg osv. 
Tim kom från Borås vid halv tolv. Han packade om lite, steamade några skjortor och sen körde Bosse honom till Amanda i Nässjö. 
Stephie och jag sadlade Sigge och gick till ridhuset. 
(null)
Det blev ett svettigt pass idag igen. 
Det är ju inte optimalt att rida mitt på dagen när det är så varmt men det fick bli så idag. 
Vi satte igång med maten sen. Laxsida med färskpotatis efter sillen. 
(null)
Daniel kom också och åt med oss. 
Efter maten körde vi en poolvolleyboll match. Det är +31- 32  grader i poolen nu så det var jätteskönt. Vi körde tre set och S&D vann två av dom. 
(null)

Efterrätten bestod av glass med jordgubbar och grädde. Gott i värmen!
(null)

Sen hann vi med att spela en omgång Canasta också. Det var ungefär lika jämnt som sist men ikväll vann B & jag. 
Klockan är strax 23 och det är fortfarande +21 grader ute. 
Men imorgon ska det åska och regna. 
Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0