Nästa projekt

Idag lättade molnen under förmiddagen. 
Vi påbörjade vårt nästa projekt, att skrapa, tvätta och måla gaveln på uthuset. 
(null)
Vi skrapade båda två & gjorde klart det innan vi tog en fika. Sen skurade jag panelen (och det "gröna" staketet)
Vi åt köttbullar och makaroner till lunch. Jag stuvade mina, det är så himla gott!
Men man får lite paltkoma efteråt. Då var det skönt att gå ut och lägga sig vid poolen. Det var jättevarmt så jag badade flera gånger. 
(null)

När S kom gjorde vi iordning Sigge och gick upp till Målskog för att rida på deras stora ridbana. 
(null)

(null)

Dom var  lika svettiga båda två efter passet. Sigge var inte alls så rädd för kossorna idag! Så skönt!
När vi kom hem och hade tagit hand om hästarna kunde vi sätta oss vid dukat bord. Bosse hade fixat mat, pommes, sallad och grillad flintastek. 
Gott. Vi åt alla fem & det var varmt och skönt hela kvällen. Vi har så fina solnedgångar på kvällarna. Fotona blir ju inte lika bra som i verkligheten men jag kan inte låta bli att ta kort. 
(null)

Igårkväll var himlen magiskt vacker!
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0