Ortopeden

Bosse har avbokat flera sjukhus besök under våren pga Corona. 
Man vill ju helst inte åka dit. 
Men nu tyckte dom att det var dags för en ny röntgen. 
Halv nio var vi på plats (på röntgen) och tjugo minuter över nio var vi inne hos läkaren. 
Nu såg man äntligen att det har börjat läka lite. Efter ett halvår...
Skönt. 
Vi gjorde en massa ärenden efter, köpte mer målarfärg, kniv till gräsklipparen, lampa till Tims bil m.m
Vi var hemma vid halv tolv igen. Då var det för varmt för att måla där jag målade igår (ska ju strykas en gång till)
Jag tog istället tag i stallväggen och skurade den. Hela stallet ska ju också målas...

Vi åt omelett innan Bosse åkte till flygklubben för att ha flyglektioner. 
Jag hade lite täcklock att måla och sen åkte jag till Ica igen och handlade det jag glömde igår. 
Sigge fick gå i skogen idag med. 
(null)

Jag fixade lite "kvällsmat " sen. 
Tim och Bosse fick vara lite försökskaniner. Stephie slapp det, hon fick vanliga varma mackor. 
Jag tog mjukt tunnbröd och la på brieost, hjortron (!) och hackade hasselnötter, rullade dessa och körde i toastjärnet. 
(null)

(null)

Dom blev inte så snygga men ganska goda faktiskt. 
(null)
Det är fint i Bankeryd ikväll. 
Dags att sova... igen..,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0