Oväntat besök

Väderprognosen varnade för regn hela dagen. Men så illa blev det inte, skurar har det kommit men det har inte alls varit ihållande regn. 
Risken för regn gjorde dock att det inte var läge att måla. 
Jag ägnade lite tid i tvättstugan först, tvättade, strök och vek tvätt. Sen drog jag på mig träningskläder och sprang en runda på fem kilometer. 
(null)

(null)

(null)

(null)
Jag var rätt nöjd efteråt, svettigt var det men det gick lite lättare än jag trodde ändå. Jag har inte sprungit på länge. 
Efter kaffet tog jag itu med lite mail och filer som jag behövde skicka till vår revisor. Alltid skönt när det är gjort. 
Vi tog med båda hästarna till ridhuset. Stephie red båda två. Sigge fick jogga en stund och Tosse blev longerad först och sen skrittade hon honom lite. 
När vi var i ridhuset fick jag ett meddelande på messenger från Josephine som undrade om jag var hemma. Hon frågade om dom fick komma in en sväng. 
Jossan, Anna & Annas son Oskar hade varit och plockat jordgubbar & ville hälsa på på vägen hem. Kul! 
Det är ju längesen vi träffades nu. Jag har inte jobbat sen mitten av April. 
Roligt att träffa dom igen och dessutom fick vi en bunke med jordgubbar av dom. Tack! 
På kvällen visade sig en jättefin regnbåge över vårat hus. 
(null)

(null)

(null)

(null)
Vackert!
Time to sleep. 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0