Regn och Bullbak

Idag har det ösregnat hela förmiddagen och sen har det kommit skurar med jämna mellanrum. 
Jag åkte till Ikea strax efter tio. Det var många som hade samma tanke den här regniga dagen...
Jag köpte två hyllor och en hängare som saknades till garderoberna i stallet. 
På hemvägen stannade jag till och köpte jäst och mjölk för jag kom på att det var en bra dag att baka bullar. 
(null)

Stephie och jag gjorde klart garderoberna & sen hjälpte S Bosse lite i garaget. Det såg rätt roligt ut..
(null)
Inte S men Bosses ergonomiska arbetsställning! Haha 
(null)

Sen tog vi en PW. Vi gick ner till centrum, där mötte S Daniel dl dom skulle handla. Jag gick vidare hemåt, till duschen. Fötterna var riktigt blöta av regnet när jag kom hem. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0