Samma utsikt som igår

Efter frukosten var det dags att klättra upp på stegen igen och börja måla. 
Solen sken och det blev snabbt väldigt varmt. Jag fick ge upp efter två och en halv timme och ta en kopp kaffe i skuggan istället. 
(null)
Om man bortser från svindeln så är det ganska fin utsikt från min arbetsplats. Det är så himla grönt och fint nu! 
Jag åkte till Ica sen och handlade. 
Till middag blev det potatisbullar med bacon. Snabbt och smidigt. 
Sen var det dags att kliva ut genom fönstret i vardagsrummet och fortsätta med målningen. 
(null)

Jag hann precis klart innan Stephie kom. 
Vi gjorde iordning Sigge och gick ut i skogen. Amanda följde med på promenaden också. 
Vi mötte kossorna idag. Sigge tittade men var inte alls lika rädd som sist. 
Så skönt! Det är verkligen hopplöst att ha en häst som är livrädd för kor när man bor granne med 300-400 kor/ungdjur. 
Ikväll var det Stephies tur att mysa med vår goding. 
(null)
Nu ska jag kvällsfodra i stallet. 
Imorgon måste jag ställa väckarklockan. Bosse ska till ortopeden med sitt ben och jag har lovat att följa med. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0