Sommar

Tisdag den andra Juni och äntligen är det sommar på riktigt. 
Det var varmt redan klockan halv åtta, första morgonen som jag har gått ut i stallet i bara t-shirt. 
Bosse åkte & besiktigade Volvo cabben tidigt. 
Jag satte fart med målning direkt för att hinna det mesta innan solen steker på den väggen. 
(null)

Jag var som vanligt halvt skräckslagen i skyliften. Huvudvärken kommer direkt. Bosse var snäll och tog målningen högst upp tack och lov. 
Till fikat blev det kaffe med stick idag. 
Jag brukar ge B sprutan på morgonen men han åkte innan jag klev ur sängen i morse så det fick bli spruta till kaffet. 
(null)

(null)
Vi hade tårta kvar sen i söndags med som vi åt upp. Mums. 
Efter mer målning åt vi lite makaroner och köttbullar. 
Sen var det äntligen dags för lite sol och bad. Så skönt är det, vad man har längtat till den här årstiden. 
I år kan jag ju verkligen njuta av den också. Eftersom jag inte måste jobba. 
Stephie red Sigge i ridhuset en liten stund. Det var varmt och svettigt! 
Kvällen var lugn, det mulnade på ute så vi satt inne i soffan framför tv.n. 
Nattinatti. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0