Vilken härlig solgul dag!

Oj vilken härlig sommardag. Molnfri himmel, vindstilla och sol och värme hela dagen. 
Bosse och jag började med att måla på stallet. 
(null)
Och sen målade vi gaveln på uthuset. Den gula färgen på våra hus heter solgul, det passade ju bra idag!
Vi åt sill och varmrökt lax till lunch. 
(null)

(null)
Jag gjorde en knäckebrödsmacka också, men smöret smälte så fort jag kom utanför dörren! 
+27 har det varit idag men mycket mer i solen (givetvis) och på uteplatsen. 
I poolen är det +31. 
Vi la oss på varsin luftmadrass i poolen efter maten. Så skönt! 
När Stephie hade jobbat klart tog hon över en av madrasserna & njöt en stund i solen. 
(null)
Det var för varmt för att rida ett seriöst pass så vi tog en sväng i skogen. Det var mycket bromsar i skogen så Stephie fick trava och galoppera tills vi kom ut ur skogen. Jag la benen på ryggen och sprang så fort jag kunde. Inte för att jag blev biten utan för att dom skulle slippa stanna och vänta på mig och bli uppätna igen. Det blev dusch och hårtvätt när jag kom hem! 
Tim och Amanda åkte på picnic på kvällen efter en poolvolleyboll match. Stephie och Danne åkte hem till sig och Bosse och jag delade en pizza på uteplatsen. Det var så stilla & varmt ikväll! 
(null)
Sen flyttade vi oss upp till balkongen där man ser solnedgången bättre. 
Det är magiskt. 
(null)

(null) (null)

(null)
Sov gott allihopa och jag hoppas att ni kan njuta av sommaren! Kram 🥰 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0