Wild Yellow

Idag har vi bestämt oss (Bosse har bestämt sig - vi andra visste redan i torsdags) för att lilla Wild Yellow ska få flytta hit till oss! 
Den 22/7 är hon redo att flytta. Ska bli jättemysigt! 
(null)

På förmiddagen mockade jag, rensade ogräs, tvättade lakan, var och handlade och vattnade blommorna. 
Jag gjorde en stek idag. Det är sällan jag gör det på sommaren men man kan ju göra undantag. 
Stephie red Sigge i ridhuset och vi bestämde oss för att köpa dressyrsadeln som vi har på prov. 
Tim och Amanda kom från Nässjö på eftermiddagen. Amandas föräldrar körde hit dom och vi tog en fika tillsammans på uteplatsen. 
Stephie och jag hade gjort en kladdkaka med choklad i som vi åt med grädde och glass. 
Det har varit varmt men regnat en hel del idag och mullrat lite men inga blixtar. 
På kvällen var det dags för lite Tossemys igen. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Pusspuss ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0