Bagels och libapizza

Vaknade vid 06.30 av telefonen. Det var jobbet.... men jag hade andra planer för dagen. 
Jag gjorde stallet på förmiddagen, det gick mycket fortare idag med höt. Ensilaget tar ju jättelång tid att gå igenom & slänga det mögliga. Nu med det fina höt gick det jättesnabbt! 
När jag fyllde femtio fick jag en bok av mina fina syskonbarn. Tack! 
(null)

(null)

Fylld med goda recept. 
Jag har tidigare bakat bagels och nu blev jag sugen igen. Det är ju så gott! 
Men lite pyssel att göra eftersom man ska koka dom först innan dom ska in i ugnen. 
Det ser inte jättegott ut..
(null)

(null)

Jag skäms lite över utseendet men goda var dom i alla fall! 
Vi åt soppa med bagel till lunch. 
Jag hann med lite bokföring medan brödet jäste men är fortfarande inte helt klar. 
Efter maten tog jag in hästarna och tog med Rosa till ridhuset. Jag longerade henne med pessoan. Sigge fick vilodag. 
Tim hade träning efter jobbet. När han kom hem gjorde vi libapizza. Både vanliga med skinka och en med bacon och brieost. 
(null)

Sigge sover på strykbrädan ikväll. 
(null)

Det ser ut som om han ska ramla ner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0