Behövd på jobbet

Söndag innebar jobb 7-15. 
S red Sigge på Dan så jag kunde ta det lugnt när jag kom hem och det var skönt. 
I morse ringde telefonen 06.50. Det var jobbet igen... Jag slängde mig iväg och 07.15 var jag ombytt och klar på avdelningen. Idag jobbade jag med favoritkollegan Josephine, vi har alltid roligt och får mycket gjort. 
Jag slutade 13 och åkte hem och lagade lite mat till Bosse. Han har väldigt ont i sitt ben, det har blivit mycket sämre igen. Imorgon ska han på ny röntgen och återbesök så får vi se vad dom ska göra åt det. 
S & jag red tillsammans på eftermiddagen. Sigge kändes riktigt bra så det var kul. Stephie har ju ridit honom ett par dagar och då blir det alltid bättre! 
Solen sken lite på eftermiddagen och man fick lite känsla av vår. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0