Bommar

En dag lik många andra, förutom att vi åt frukost tillsammans med Tim.   Amanda åkte tidigt med Stephie till EY. 
Jag gjorde stallet på förmiddagen och tog med Sigge till ridhuset där vi travade lite bommar. Sigge var glad, han gillar bommar. 
Vädret var hemskt idag, både ösregn och halv storm så hästarna fick gå in vid lunch. 
(null)

Efter kaffet satte jag mig med bokföring igen och betalade lite privata räkningar. 
Det fanns gulasch kvar från igår så jag slapp laga mat, yipee!
Jag hann pärla en stund innan S kom hem. Jag gick med henne och Rosa till ridhuset och hjälpte henne med bommarna också. 
Kvällsmaten blev enkel ikväll. Bosse var inte hemma så jag åt lite kvarg och blåbär. 
(null)

Nu är det sovdags igen. Nattinatti ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0