Corona

Jag bestämde mig för att longera Sigge idag. Hade inte så gott om tid så jag tänkte att det gick fortare än att rida...
Men pållen ville inte riktigt göra som jag tyckte. Han ville bara springa det fortaste han kunde... Inte så bra..
(null)
Busen..
En dusch, en kopp kaffe och lite mat senare tog jag in hästarna och åkte till jobbet. Skulle jobbat 15-21 men fick börja 13 istället. 
Corona viruset ställer till det. Det är många i personalen som är hemma pga snoriga barn eller egen förkylning. 
Vi får hoppas att det här snart lugnar ner sig för det ställer ju till det överallt. Om dom dessutom stänger grundskolan kommer det saknas ännu mer personal. 
Dags att sova, jobb imorgon igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0