Fullt schema

Gjorde stallet som vanligt efter frukost. Sigge hade vilodag igår så för säkerhets skull longerade jag honom idag. Han var väldigt pigg & fick galoppera en hel del. 
Som vanligt drack vi en kopp kaffe när jag var klar i stallet. 
Nästa grej på schemat var städning. Siggekatt blir livrädd när jag kör igång dammsugaren, han springer ut det fortaste han kan när han hör ljudet. 
Jag fyllde sen i de sista blanketterna för pensionen och mailade en & postade två. Plus lyckades till slut hitta rätt ställe på nätet att uppge till vilket konto pensionen ska betalas ut. Varför göra saker smidigt när man kan krångla till det. 
Vi åt resterna av lördagens fläskfilé innan det var dags för mig att ta in hästarna och åka till jobbet. 
Jobbade 15-21 idag & nu är det sovdags för att orka upp imorgon, jag ska jobba 7-13. 
Sigge & jag är lika trötta tror jag! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0