Jobb och Mello

Igår, fredag jobbade 7-15. 
Att få jobba bara när man själv vill är perfekt. Då är det roligt att arbeta. 
Jag saknar ju dom gamla och jobbarkompisarna också. Två nya trevliga damer hade flyttat in också. 
Jag sadlade Sigge direkt efter jobbet. Han var snäll - vi jobbade mest i trav. 
En kopp kaffe hann jag dricka med Bosse innan S och jag gick ut i stallet igen. S tränade för Mikaela på kvällen. Kul att se. Bosse åkte till Ulricehamn och tittade på Tims hockeymatch. Tyvärr blev det förlust där. 
Idag gick jag ut i stallet vid 8. Fodrade, släppte ut och mockade. 
S kom mitt på dan & då red vi. S hjälpte mig lite och då plötsligt går det mycket bättre. Sen putsades det träns & sadel plus stövlar och tvättades hästben m.m
(null)
Imorgon åker vi till Ljungby där S & Rosa ska tävla. Spännande. 
Vi hann med en gos stund med Coppen med. 
(null)

(null)

(null)

När vi var färdiga åkte vi till Ica och inhandlade lite färdkost till imorrn. 
Mellofinalen är på Tv:n just nu. 
Något mellomys blev det inte här... 
Bosse åt ostbågar och gick & la sig efter halva mello. Jag sitter kvar själv med en banan och en liten skål kvarg 
😂 mysigt va!?! 
Dags att sova för att orka upp tidigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0