Jobb

Igår, tisdag jobbade jag 7-13. Det var mycket att göra hela dagen men flöt ändå på bra. 
Jag är ju inte så van att gå upp 05 längre så det fick bli en powernap på soffan när jag kom hem. 
S & jag red tillsammans på kvällen. 

Idag jobbade S hemifrån. 
Jag åkte & handlade efter frukosten. Till lunch åt vi stuvade makaroner med kassler. 
När S hade jobbat klart gick vi ut i stallet och red. S red Sigge idag och jag tog Rosa i pessoan. 
Sen ställde jag mig i köket igen och gjorde gulasch. Den fick stå och puttra i två och en halv timme innan jag serverade den med en klick creme fraiche,sallad och vitlöksbröd. 
Tim och Amanda har jobbat idag och ska jobba imorrn så dom sover här inatt. 
(null)

Det har varit fint väder idag men jätteblåsigt! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0