Rovdjur-goskatt

Igårkväll när jag gick ner för att gå ut och nattfodra fick jag syn på nåt på golvet..... 
Mådde illa när jag insåg att det var en halv liten bebishare. Himla katt! 
Usch, man vill ju att han ska ta möss, men inget annat. Och man vill inte att han ska ta in sina byten! Han är hopplös! Duktig jägare, men varför släpa in "skiten"?  
Sen imorse sov han hos mig - hur gosig som helst. 
(null)

(null)
Han gillar min kudde lika mycket som jag gör! Haha. 
S och jag red på förmiddagen. Tävlingen som S skulle vara med på imorgon är inställd. 
Jag bytte två stolpar i Sigges hage också innan vi gick in och åt. 
Jag hann med en kopp kaffe och en stunds soffhäng innan jag åkte och jobbade 16-21. 
Påskliljorna blommar på Ekåsen. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0