Trött!!

Idag var det jobb 7-16. Längre dag än jag hade innan jag gick i "pension".
Vi hade fullt upp hela dagen, det var mycket att göra. Sista timmen fick jag gå och hjälpa till på demensavdelningen. 
Jag stannade till på Landhs konditori på vägen hem och köpte med en tapasbricka hem till kvällen. 
(null)

Stephie hade gjort iordning hästarna när jag kom hem, så vi red på en gång. 
Himlen var jättefin när jag körde ut sista skottkärran. 
(null)

(null)

Efter tapas med ett litet glas vin somnade jag till i fåtöljen... jag som skulle titta på Let’s Dance premiären. 
Jag såg en del i alla fall. Dags att sova säng nu. Det blir jobb imorgon igen. På kvällen. Stackars C som sitter som samordnare på Ekåsen och försöker hitta personal... I förrgår hade hon haft 11 vakanta turer (på en dag) Vi är totalt 35 anställda.... Just det inte Vi utan dom! Jag är ju inte fast anställd längre, bara timvikarie. Men som sagt, jag jobbar nog mer nu än när jag hade min 85% tjänst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0