Vinterdäck

Nu blev det ju lite vinter till slut här i Småland. Visserligen har snön smällt bort igen men det ser ut som om det kan komma mer. 
Så idag satte vi på dom nya vinterdäcken på transporten. 
(null)

I regn och blåst... iskallt var det. 
Men nu är den redo i alla fall, både för hämtning av hö och hästtävlingar. 
Jag promenerade med Rosa idag medan S red Sigge. 
Det blev inte så mycket gjort idag, inte mer än allt det vanliga som ska göras varje dag. 
Jag har lyssnat på många ljudböcker de senaste dagarna. Några typ deckare av Mats Ahlstedt som var helt ok. Sen valde jag nåt helt annat, Klubben av Matilda Gustavsson. Det är en journalist som har skrivit om Jean-Claude Arnault och Svenska Akademien. Vilken historia...
Nu lyssnar jag på en annan dokumentär. Ö-dagboken av Klas Beyer. Han vann Robinson 2019 och hade tagit med en dagbok som sin personliga sak. Det är faktiskt lite spännande att höra hur det går till bakom kulisserna. Annars är jag ganska trött på det programmet.
Dags att släcka lampan och sätta hörlurarna i öronen, lyssna och somna. Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0