Alla helgons dag

Dimman låg ganska tät imorse när jag släppte ut hästarna. 
Det klarnade upp sen mitt på dagen och solen sken ett par timmar. 
Vi gick upp till Målskog vid två i soligt väder.

(null)

(null)

(null)

(null)

När vi kom ut från ridhuset var det gråmulet igen och regnet hängde i luften. 
Stephie och Sigge tog sen ett varv på galoppbanan med. 
(null)

(null)

(null)

Det är ju Alla helgons dag idag. 
Jag tände ett ljus här hemma och har tänkt på dom som inte är med oss längre. 
❤️ Mamma & Pappa,  Mor och farföräldrar, Bosses föräldrar och vår lille Siggekatt. En liten bebis som nu är en ängel, Kusin Ingrids fina man George som gick bort nyligen. Några av de gamla som jag hade förmånen att lära känna på Ekåsen, en arbetskamrat som dog alldeles för ung. Man tänker ju även på det som Covid-19 har ställt till med i år. 
(null)

Tack min fina Syster Mia som gjorde så fint på gravarna i Karlstad. 🙏🏻❤️
(null)

(null)

Vi har ju Bosses föräldragrav här i Jönköping men Karin och Maggi ringde och sa att dom hade varit där och tänt ljus. Så vi åkte inte dit i år. 
Bosse och jag åt varsin pizza idag. Imorgon blir det söndagsstek till hela familjen. 
En extra stor Kram till er idag ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0