Canastakväll med god mat

Denna fredag har varit ungefär som alla andra dagar. Hästarna och stallet först. Sen frukost och lite fix på mig själv innan jag tog ut Wildis. 
Idag var det ganska kallt ute och grått. 
(null)

Stephie jobbade halvdag idag så vi hann gå upp till Målskog innan det blev mörkt. 
(null)
Coppen och Sigge hälsat på varandra. 
(null)
Klar för avgång. 
(null)
På väg hem igen. 
På kvällen åt vi tillsammans alla sex. Amanda handlade på väg hem från jobbet, vi åt rostbiff med bakad potatis, lite goda röror och tomat/mozzarella. Så gott. 
(null)

Sen spelade vi sexmannacanasta. Jag var i samma lag som Stephie och Daniel & vi vann. Bosse är världens sämsta förlorare.....
Hästarna sover och jag med strax, är jättetrött. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0