Fredagsgott och canasta

Det var bara fyra grader ute i morse. 
Jag blir ju varm när jag gör stallet men att stå stilla ute & "passa"på Wilda är kallt. Jag sparade lite stallsysslor som hö och vatten som jag gjorde "tillsammans" med katten. 
Efter kaffet hämtade jag in Coppen och vi gick till ridhuset. Tyvärr var hannlite mer halt idag. Jag försökte filma bakbenen lite för att visa Stephie (trots att hon redan vet...) 
(null)

Symaskinen fick jobba lite sen. En söm hade släppt på mina träningstights och min hårsnodd var lite trasig. Nu är dom hela igen. Jag har tänkt laga dom länge men det är svårt att få det gjort. 
Wilda var, som vanligt, väldigt nyfiken när jag körde med min massage gun. 
(null)

(null)

(null)

Jag hade Sigge klar när Stephie kom från jobbet vid kvart över fem. Jag red och Stephie gick runt Målskog-Rickarp
Vi hann ganska precis innan det blev mörkt. Usch, nu är det bara två veckor tills vi ställer om till vintertid. Det är hemskt, då blir det mörkt klockan fem...
Tim och Amanda hade köpt charkvaror/ plockmat till kvällen. Vi fick vara med och dela på det goda och sen spelade vi canasta. 
(null)

(null)
Det var så gott! Och idag var det Bosse och min tur att vinna i canastan. 
Dags att stänga ögonen för idag. 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0