Löv och röj i badrumsskåpet

Efter lite plockande i tvättstugan efter frukosten gick jag ut och krattade löv. Jag rensade bort det sista ur rabatten också så nu är den klar inför vintern. 

Mitt badrumsskåp har inte blivit städat på ett tag. Men idag tog jag tag i det & kunde slänga en hel del. 
Före ... (null)
...Och efter
(null)
Det syns kanske inte så stor skillnad men skönt att ha det gjort. 
Man kanske inte vill visa vad man har i sitt badrumsskåp förresten....!? 
Nu har jag gjort det i alla fall. 
Vi hade rester kvar från laxen igår som vi åt på eftermiddagen. Sen hann jag sitta tjugo minuter innan det var dags att gå ut i stallet. 
Stephie kom och vi gick (jag gick & S red) upp till Målskog. Sigge var inte på sitt bästa humör, han ville inte vara mjuk och smidig utan tvärtom; rak, styv och springa fort. Traven såg bra ut på slutet ändå. 
Vi borstade Tosse och Coppen sen innan vi gick in. 
Kvällen har varit lugn. Hästarna har fått sitt och Wilda tycker att vi ska gå ner och lägga oss. 
(null)
Hon är trött. 
Mina hörlurar till mobilen gick sönder idag. Jag som inte klarar mig utan, särskilt på natten behöver jag ju dom. 
Jag får försöka överleva inatt & åka & köpa nya imorrn. 
Igår lyssnade jag klart på Keplers senaste bok Spegelmannen. Den var inläst av två olika uppläsare, vilket är väldigt ovanligt men bra! Jag valde Jonas Malmsjö, gillar honom. Boken var jättebra, precis som Kepler brukar vara. Boken jag lyssnar på nu är tyvärr inte alls lika bra. 
Dags att sova. 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0