Promenad, jogging & ridning

Jag sov bättre inatt tack & lov. 
Hästarna fick gå ut halv åtta och efter att jag satt på en tvättmaskin. 
När frukosten var avslutad och tvätten hängd gick vi ut med Wilda. Bosse chockklorerade poolen inför vintern och jag sopade löv på uteplatsen. 
Det är ju långt ifrån alla löv som har fallit ner ännu,  men det samlas alltid mycket framför trappan och inne vid bordet så det är skönt att få undan det efter hand.
Efter kaffet & yatzyn borstade jag av Coppen och gick till ridhuset med honom. Idag körde vi lite träning med koner. Lite spännande var det men han följde snällt med. 
(null)

Jag bytte bara om sen och gick ut och sprang en sväng. Solen kom fram mitt på dagen och det var så varmt att jag kunde springa i t-shirt. Så skönt. 
(null)

(null)

Vi hade rester kvar av laxen som vi åt igår och en bit västerbottenostpaj från i lördags. Så det åt vi idag. 
Sigge har ju jobbat två dagar så idag var det dags för en skritt-tur i skogen.         Jag red & Stephie gick. Vi gick lite extra långt idag. 
(null)
Jag ryktade Sigge när vi kom hem & plötsligt vek han ihop sig & talade om att det kliade väldigt mycket på rumpan! 
(null)

Efter duschen blev det soffan, tv, te och lite yoghurt. 
Kvällsmockningen väntar. Sen sängen. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0