Rena golv & Skånepackning

På förmiddagen städade jag. Dammsög och skurade alla golv. Wilda var naturligtvis med och hjälpte (stjälpte) till. Det var roligt att fånga golvmoppen. 
(null)
Hon blev trött av jagandet och la sig (o)bekvämt & sov medan vi fikade. 
(null)

Coppen fick träna vidare med både koner och paraply. Idag var han mest nyfiken och ville nosa & bita i dom. 
(null)
Jag får hitta på nya grejer till nästa vecka. 
Tim & jag tog en liten promenad sen. 
(null)
Han är inte helt pigg efter tandoperationen så vi tog en kort lugn sväng. 
Stephie red Sigge i ridhuset & sen tvättade vi honom. Imorgon åker vi till Cilla på Mosslunda i Skåne och tränar. Jag kör & Stephie rider.  
Vi försökte packa det mesta också, resten får vi ta imorgon. Vi ska inte köra förrän mitt på dan så vi har lite tid på oss innan. 
Dags att natta hästarna och sen mig själv. 
God natt
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0