Shopping!

Jag gick ut i stallet före sju i morse. Hästarna fick sin kraft inne och Tosse & Coppen fick lite hö medan Sigge fick äta hö på gången när jag borstade honom. 
Vi gick till ridhuset 07.15. Jag tog fram några bommar som vi travade över. 
(null)
Vi var båda nöjda när vi var klara. 
Jag åt frukost efter ridningen och mockningen. Sen satte jag på en tvättmaskin till innan jag gick ut.    Wilda hittade en ny rolig leksak i stallet idag. En borste som hon försökte bita ihjäl! 
(null)

(null)
Det regnade lite ute så det var skönt att vara i stallet istället för ute. Men hon var ju tvungen att kolla efter småfåglarna med en stund. 
(null)

(null)

Efter kaffet åkte jag in till Jönköping city.
(null)

 Jag har inte varit i city på jättelänge. Jag började med att gå in i en asiatisk butik & köpa wraps för att göra vårrullar. Jösses vad det var rörigt och trångt därinne! 
Jag köpte ju ett par jeans för ett tag sen på A6 & är så nöjd med dom att jag vill ha ett par till. Det var 20% på alla jeans så jag tog två par. Ett par blå och ett par svarta. Nöjd gick jag vidare och tittade in på Lindex.  Där hittade jag en tröja.... det skulle jag ju inte ha nån egentligen men jag kunde inte låta bli!
(null)

På KappAhl hittade jag så fina bebiskläder. Som tur är har jag två familjer att gratulera till nya familjemedlemmar. Så jag köpte två olika jättefina outfits. Kul! 
Jag lägger inte ut nån bild på bebiskläder nu OM "dom" läser bloggen. 
Sista ärendet var att köpa en hårborste, hittade den och åkte nöjd hem. 
Solen tittade fram och jag bestämde mig för att tvätta bilen. Det var välbehövligt. 
Pyttipanna med stekt ägg och rödbetor smakade gott när det till slut blev dags för mat. 
När Stephie kom hem longerade vi Coppen igen och filmade lite till. 
Jag hann precis in för att hinna se Bonde söker fru och efter det Hela Sverige bakar. 
Strax dax att sova. 
Good Night 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0