Soliga promenader och pizza

Solen har skinit (heter det så?) idag men det har blåst och varit ganska kallt. 
På förmiddagen var vi ute & busade med Wilda och tog in hösilagebalar i stallet. Vi har inte många balar hö kvar nu så snart fodrar vi bara med hösilage. 
Efter fikat tog Stephie och jag en PW. Bitvis blev det varmt sen frös man en stund, beroende på hur vinden låg på. 
(null)

(null)

(null)

Idag tyckte jag att vi skulle klämma in lite mat på schemat. Så efter promenaden gjorde vi pannkakor till Stephie och Bosse och jag åt resten av fajitakycklingen från igår. 
Sen gick vi ut och tog in hästarna. Vi tog Coppen till ridhuset först och linade honom. 
Klockan tre hade vi Sigge färdig och gick upp till Målskog igen. Idag följde Sofia och Ruska med upp. Det är ju treåringen som Stephie rider ibland. 
Hon ville ha sällskap när dom för första gången gick ute på vägen & så. 
Hon är verkligen den snällaste coolaste treåring jag har träffat. Hon reagerade inte på någonting! 
(null)
Lite suddiga bilder som jag tagit från en video. 
(null)

(null)

(null)

(null)
Sigge var luftig och fin i traven idag. 
(null)
Sofia ville ta några små skutt på utebanan efter. Sigge fick gå över några bommar bara. 
När vi kom hem tog jag hand om Sigge & Stephie åkte och spelade paddel med Danne, Tim och Amanda. 
Bosse hämtade en pizza som vi delade på. 
Nu sitter jag med nytvättat hår och väntar på att Bosse ska klippa mig. Han håller på med sina tågannonser på Tradera. Vi får väl se om det blir nån frisörtid för mig ikväll....
God natt
Kram ❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0