Sovmorgon, Städning & PW

Stephie tog stallet imorse så jag fick sovmorgon. Jag vaknade ganska tidigt ändå men låg kvar & lyssnade på ljudboken. 
Lakanen åkte i tvättmaskinen före frukosten. 
Bosse grejade med transporten så jag fick ta hand om Wilda. Vi krattade löv och klättrade i träden (inte jag!)
(null)

(null)

(null)

Bosse monterade på extra backljus och back-kamera på transporten. Det blir perfekt att ha där. 
Efter kaffet satte jag igång att städa. Hela huset blev dammat och dammsuget och en liten garderob röjdes. 
Jag lagade sen spagetti med köttfärssås till middag. 
Hästarna fick gå in halv fyra. Det var för sent tyckte Sigge, som sprang för fullt medan jag tog in dom andra två. När det var hans tur att gå in kunde han inte stå still ens medan jag satte på grimskaftet, utan han sprang flera vändor till. 
Så idag när han hade vilodag motionerade han sig själv ordentligt. 
Jag tog en PW runt Labbarp i eftermiddagssolen. 
(null)

(null)
Träden är så fina nu! 
Stephie hade en elev på Jfk efter jobbet & kom hit vid sju. Vi gick över till ridhuset med Coppen då och longerade honom en stund. 
Vi kvällsfodrade tillsammans innan hon åkte hem till lägenheten. 
(null)
Hungriga Sigge
(null)
och trötta Wilda. 
Sov gott
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0