Trevlig helg!

Stephie tog hand om hästarna på morgonen. 
Jag har inte gjort så mycket idag. Jag gick med Coppen på förmiddagen. Han hade mycket att titta på idag. Attarpsskolan hade sin årliga orientering i skogen här runtomkring. Många av dom cyklar hit och sen springer dom runt & ropar och skrattar. Bra miljöträning. 
(null)
Han stannade många gånger och stirrade på ungdomarna. 
Efter kaffet fick jag för mig att baka bröd. Det blev hålkakor som var riktigt goda. Vi åt soppa till lunch så det var gott med nybakat bröd till. 
Jag plockade med tvätten, städade lite och vattnade blommorna innan Stephie kom. 
Sigge fick gå i skogen, jag red och Stephie gick med. 
(null)
Smile! 
(null)

Vi åt tacos ikväll så nu är jag nästan för mätt. 
(null)
Men skål på er och Trevlig helg! 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0