Vilda Wilda bus!

Det händer alltid något när man har en liten Bengal i huset.
Ibland lite mer än önskvärt.... 
Igårkväll undrade vi vad hon höll på med när vi skulle gå och lägga oss. 
Vi gick ut i köket och hittade Busan sittande i/på en krukväxt som hon också hade friserat en del. 
(null)

(null)
Krukorna hade vi ju satt säkerhetsbälte på för ett bra tag sen.   Nu finns det inga krukor kvar. Jag har flyttat in dom på Stephies rum, det står ju stängt. Problemet blir bara att komma ihåg att vattna dom. 
Det har regnat lite idag, men mer som duggregn. Lite på morgonen och en skvätt mitt på dagen sen kom solen fram en stund på eftermiddagen. 
Jag och Coppen gick inne idag med. Ridbanan står delvis under vatten efter söndagens regn. Duvorna var väldigt aktiva därinne idag & det gillar inte Coppen. Men han behöver ju vänja sig. 
(null)

Bosse hade maten klar (igen!) när jag kom in. Idag bjöds det på lövbiff med pommes. 
Tim kom hem tidigare idag för han har varit hos tandläkaren och gjort en operation för tandimplantaten. Ajajaj 
Det hade gått bra men givetvis gör det ju ont efter. Jag gjorde potatis & purjolökssoppa till honom. Fast utan purjolök. Han ville inte ha det i, tur för mig för då slapp jag åka & handla. 
(null)
Jag toppade den med lite knaprig bacon och persilja. 
Sigge fick en skogstur igen. Han ska jobba hårt fredag & lördag så han får softa lite ett par dagar nu. 
(null)
Fina höstfärger vid hagarna 
(null)
Nu önskar jag alla en god natt. Vi hörs imorgon igen, om ni vill. 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0